תתחילו להתרגל • הממשלה אישרה את מינוי ליצמן לשר הבריאות

מני גירא שוורץ, בנצי לייזרוביץ 1 Comment on תתחילו להתרגל • הממשלה אישרה את מינוי ליצמן לשר הבריאות
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (שני) אישרה הממשלה את מינויו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לתפקיד שר הבריאות, זאת לאחר קביעת בג"צ כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יכול לשמש כשר הבריאות ועל ליצמן להתמנות לתפקיד. קביעת בג"צ באה כזכור בעקבות עתירה שהגישה מפלגת 'יש עתיד'.

בעקבות כך, הדברים הובאו לפני חברי מועצת גדולי ישראל של אגודת ישראל שהחליטה באופן היסטורי לאפשר לליצמן את המינוי.

לאחר אישור מועצת גדולי ישראל אמר ליצמן ב'קול חי' כי "אני שמח מאוד שלפיד במשך שלוש שנות פוליטיקה מציג הישג אחד: עוד כמה שקלים למשכורת של ליצמן. אין לו הישג בביטחון, ברווחה, בכלכלה או בכל דבר אחר. הוא הבטיח הרים וגבעות אבל הדבר היחיד שהצליח זה איתי".

לאחר שהממשלה אישרה את המינוי הבוקר, הוא יעלה ביום רביעי לאישור ולהצבעה במליאת הכנסת, לאישור סופי.

כמו"כ, הממשלה אישרה הבוקר את הארכת תקופת כהונתו של ניצב בן-ציון סאו כממלא מקום המפקח הכללי של המשטרה עד ליום 14/10/15 או עד למועד מינוי מפקח כללי חדש למשטרה, על ידי הממשלה, לפי המוקדם מביניהם.

הממשלה אישרה גם את הארכת תקופת כהונתו של רב גונדר אהרון פרנקו כנציב בתי הסוהר עד ליום 14/10/15 או עד למועד מינוי נציב חדש לשירות בתי הסוהר, על ידי הממשלה, לפי המוקדם מביניהם.


1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מזכיר את הסיפור עם הפריץ שניסה לכפות על מושקה לאכול טרף וכשסירב איים עליו עם נשקו נו פיקוח נפש אז מושקה אכל ומשערב לחיקו אותת לפריץ על הנשק שיאיים עליו ואז יוכל לאכול הבג"ץ עשה לליצמן את העבודה